Steeds meer ondernemers promoten hun bedrijf online. Op het internet kun je jouw bedrijf inderdaad zeer effectief op de kaart zetten. Dit betekent echter niet dat je de diverse offline promotietechnieken helemaal links moet laten liggen. Ook offline promotietechnieken werken namelijk erg goed.
In dit artikel lees je welke drie offline promotietechnieken vandaag de dag nog steeds erg goed werken. Zet je jouw bedrijf op de kaart met een van deze technieken, dan weet je zeker dat je inderdaad meer naamsbekendheid, meer klanten én meer omzet krijgt.
Flyers
Flyers kun je uitdelen in het centrum van de stad, maar ook in de brievenbus stoppen. Door flyers uit te delen, kun je jouw bedrijf in een bepaalde regio op de kaart zetten. En organiseer je een evenement? Dan kun je flyers uitdelen om mensen hiervan op de hoogte te brengen.
Brochures
Op een flyer staat niet zo veel informatie. Als je meer informatie wil delen met jouw doelgroep, kun je dit beter met een brochure doen. Een brochure bestaat uit meerdere pagina’s en biedt jou alle ruimte om je bedrijf te presenteren, een product te verkopen of een bepaalde dienst aan de man te brengen. Zeker als je een vrij complex product of een complexe dienst wil verkopen, is het goed om dit met een brochure te doen. En wil je niets verkopen, maar wil je enkel voorlichting geven? Dan kun je dit ook met een brochure doen.
Vlaggen
Wil je voorbijgangers duidelijk laten zien waar jouw bedrijf gevestigd is? Dan kun je vlaggen laten bedrukken. Hang deze vlaggen op bij je kantoorpand, je magazijn of je winkel en iedereen kan zien dat jouw bedrijf hier gevestigd is. Je kunt vlaggen ook gebruiken op evenementen. Meer weten over de inzet van vlaggen als promotietechniek? Lees verder op deze pagina.
No responses yet