Reclame maken? Doe het met beeld!

Wat zijn de mogelijkheden om reclame te maken?
Als bedrijf heb je verschillende mogelijkheden om reclame te maken om zo meer klanten te trekken. Zo is er drukwerk reclame, online marketing, broadcasting, televisiereclame, maar bijvoorbeeld ook narrowcasting. Met drukwerk reclame kun je je richten op een bepaald gebied, maar je weet niet of die huishoudens geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten. Met online marketing kun je je specifiek richten op een bepaalde doelgroep, maar hier is sprake van veel concurrentie wat dit adverteren voor sommige branches erg duur maakt. Met broadcasting bereik je een heel groot publiek, dus ook personen die niet tot de doelgroep van jouw bedrijf horen, en hetzelfde geldt eigenlijk voor televisiereclame. Hoewel je bij televisiereclame nog kunt kiezen rond welke tijdstippen en programma’s je de reclame wilt uitzenden. Wil jij voor jouw bedrijf een specifieke doelgroep bereiken? Dan kun jij je het beste richten op narrowcasting.

Waarom zou narrowcasting voor jouw bedrijf moeten werken?

Narrowcasting is reclame maken via display schermen, waarmee je de mogelijkheid hebt om de reclame te vertonen op diverse locaties. Eigenlijk is dit het tegenovergestelde van broadcasting. Met narrowcasting heb je heel veel mogelijkheden, zoals verschillende schermen, verschillende pakketten, verschillende locaties, maar ook verschillende landen. Narrowcasting is makkelijk in gebruik, en kan dus door alle bedrijven gebruikt worden. Naast reclame te maken via de schermen, kun je hier ook informatieve visuals of tekst weergeven. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het weer, de tijd, nieuws, social posts of veranderingen binnen jouw organisatie. Heb jij bijvoorbeeld een showroom? Dan zou je de nieuwste auto’s kunnen laten zien. Heb je een zwembad? Dan kun je aanbiedingen van abonnementen laten zien of bijvoorbeeld zwembrilletjes, zwembroeken, etc. Het is dus eigenlijk reclame maken voor je eigen bedrijf, binnen jouw eigen bedrijf. Hierdoor weet je zeker dat je de doelgroep bereikt die ook daadwerkelijk geïnteresseerd is in jouw dienst of product.

Een aantal voordelen van narrowcasting:

  • Keuze uit meer dan 500 CMS features
  • Keuze uit touch schermen
  • Live Feeds
  • Mogelijk om te combineren met broadcasting

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *