Pennen: nog altijd enorme hardlopers

Bedrijven in de branche van relatiegeschenken kunnen beamen dat pennen bedrukken nog altijd een van de meest populaire manieren is van reclame maken. Waarom? Pennen zijn toch saai? Dat zou je kunnen zeggen. Maar tegelijkertijd worden ze (door meerdere mensen) altijd wel gebruikt. En er zijn nog veel meer redenen om voor de pen te gaan. Zo zijn ze er in allerlei soorten en maten. Duur, goedkoop, lux of humoristisch. Zet je ze juist in, dan zijn ze enorm effectief!

Veelzijdig

Je kunt je pennen bedrukken met logo, maar je kunt ze ook van bijvoorbeeld een pakkende boodschap voorzien. Een goede boodschap doet meer dan een logo, zo wordt wel gesteld. Pakkende boodschappen laten je nadenken, brengen het gesprek bij de koffieautomaat op gang en blijven hangen. Het is dus nog niet eens zozeer wát je laat bedrukken, maar ook hoé je het laat bedrukken. Toch is de juiste pen op het juiste moment ook goud waard. Is het bijvoorbeeld 1 april, dan zijn er humoristische pennen, zoals die met een kikker. Wil je echt je waardering uiten, dan kun je voor een luxe pen gaan. Heb je gewoon een simpele weggever nodig, dan zijn goedkope pennen een optie. Op die manier is er voor ieder wel wat wils.

Praktisch en combineerbaar

Maar wat zijn nu de voordelen waardoor pennen zo in trek zijn, naast het feit dat ze enorm veelzijdig zijn? Allereerst het nut ervan. We schrijven, ondanks alle handige smartphones en tablets, nog graag gewoon even iets op papier. Daarnaast gaan pennen stuk en ze raken kwijt. Ze zijn daardoor altijd nodig! Ze komen en gaan aan de lopende band. Pennen zijn ook ideaal om in een goodie bag of schrijfset te geven. Ze zijn met bijna alles te combineren. Plus, dit schrijfgerei zorgt ervoor dat jouw logo of boodschap breed wordt verspreid. Een pen komt in zijn ‘leven’ gemiddeld bij zo’n 7 verschillende eigenaren terecht.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *